afk-logo-2018
WONKA

Hold 3: 6. - 8. klasse

Beskrivelse:

Alle forestillinger på Hold 3 begynder i Nordisk Film Biografer, Kennedy Arkaden kl. 16.00

Husk hvis I er flere der skal følges ad, at tilmelde jer sammen her på hjemmesiden..

Husk at påføre navn, adresse og fødselsår på alle deltagere under 30 år. Kun filmklubbens medlemmer har adgang til forestillingerne, det er IKKE muligt at købe billet til en enkelt forestilling.

Film:

HAUNTED MANSION

Haunted Mansion 3

Justin Simien

Vises fra kl. 16:00 til ca. kl. 18:00

Filmen vises i perioden 11-11-2024 - 06-12-2024

Beskrivelse:

Spøgelseshuset var engang et fornemt hjem for de rigeste i New Orleans. Nu ligger det indhyllet i tåge, og er et skræmmende hjemsted for spøgelser. Jim og Sara vil se nærmere på stedet, og et stormvejr gør at de strander i huset sammen med deres to børn. Kom i stemning til Halloween.

GRAN TURISMO

gran turismo

Neill Blomkamp

Vises fra kl. 16:00 til ca. kl. 18:10

Filmen vises i perioden 06-01-2025 - 01-01-2025

Beskrivelse:

Grand Turismo er et storsælgende spil, udviklet af Sony Playstation. Filmen baserer sig på en sand historie om en teenage Gran Turismo-spiller, hvis færdigheder i racerspillet hjalp ham til at vinde en række rigtige løb og blive professionel racerkører.

MEAN GIRLS

mean girls

Samantha Jayne

Vises fra kl. 16:00 til ca. kl. 17:40

Filmen vises i perioden 03-02-2025 - 14-03-2025

Beskrivelse:

Cady Heron er vokset op i den afrikanske bush sammen med sine forældre som er zoologer. I USA skal hun starte i high school, som får Afrikas jungle til at ligne det rene badeland. Ved et tilfælde bliver hun en del af skolens ledende klike, som styrer skolen med hård hånd.

THE FALL GUY

fall guy

David Leitch

Vises fra kl. 16:00 til ca. kl. 18:05

Filmen vises i perioden 17-03-2025 - 11-04-2025

Beskrivelse:

Han er stuntman, og som alle andre i det miljø bliver han sprængt i luften, skudt, kylet gennem vinduer og kastet ud fra de højeste højder i filmens tjeneste. Efter en ulykke, der er tæt på at koste ham karrieren, skal han forsøge at vinde sit livs kærlighed tilbage.